torstai 22. joulukuuta 2011

JUHLAPOSTINKIA

Elikkäs nyt siis juhlapostausta taas koska on nuo 20 lukijaa ja vaikka sanoin että juhlapostausta tulis vasta uudenvuoden jälkeen niin eipäs nyt siis tulekkaan. Ja mulla on teille rakkahimmille lukijoille iihana yllätys. Nimittäääiiinnnn.................... G-I-N-A Tulee tähän postaukseen!!!! jeijw! Sain siis luvan kustomoida Ginan mutta en olis saanut ottaa siitä kuvia.. No kukas olis voinu vastustaa?? en minä ainakaan.. Mutta tässä siis kustomoinnin tulos:

G: Gina
M: Minä

 M: Tuu nyt esiin Gina!
G: ....

 M: Kädet pois silmien eeestä että tyypit näkee sut.
G: ...

 M: Kerros ittestäs jotain.
G: No moi.. Mä oon Gina...
M: Gina on vähän ujo. Lukekaa hänestä lisää nukkeprofiilesita.



<3






 Ja photoshoottia: VAROITUS! Outoja kuvia.... 
Jajajaja tota oon siis itte tehny kaikki vaatteet. Paitti ne stockit tos yhes(kahes?) kuvas.




 Hehe Elli-koira Ginan peruukissa XD











 Gina on vihanen...

































 Joo alkkarikuva. Kaveri ehdotti....


 Ja nyt tota kaverin nukkea..




 Halinalleee!








Stockin kosto!


Paipai!! (eli heippaa!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti