torstai 8. joulukuuta 2011

KuvaTarina: Rovamin aarre

Eli tässä KT ja toivon että kommaat ja annat kehittävää palautetta. Muista kuitenkin että oon hukannu standin ja tuo on little jolla ei saa ihan kaikkea aikaan.Tää on siis tän mun blogin toinen postaus. Ei oo kyllä kovin pitkä tämä kuvatarina koska kamerasta akku loppumaisillaan.

R: Rovam
M: minä
näin: Rovam ajattelee



 Meen mun lemppari paikkaan

 Se on tääl. Tänne vois jopa nukahta... ZZZ

 Mm... Se oli hyvä uni. Ai kappas! joku lappu.
R: "halazhika wallaa, arkkuzhika wöllää"

 Huih! Mistä toi arkku tohon lennähti?

 Vedän sen tänne....

 ...ja avaan sen!

 OO! Sata euroa!
(tuo on nenäliina :D)


Ja hiieno kaulakoru!

 oo. Rannekoru...

 ja jotai amuletteja..

 Toisenlainen rannekoru.

Ja vielä lasi heppoja! Tämäpä vasta aarre. 

Juu oli tollanen aika outo kuvatarina mutta toivottavasti edes hiukkasen tykkäsitte. :DD Sitten jouluaaton jälkeen vielä parempia postauksia, mutta sitä ennen saatte tyytyä tähän. Ja mulle saa kertoo miten tonne saa tollasen välilehden! Silloin saatte tietää tarkemmin nukeistani. (Little: Rovam Nicole Toffe, Iso: Gina Coral Laurence Barclay)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti